Semestertider


Nu är projektet Sällsynt mitt i livet, mitt i projektperioden. Efter en intensiv vår ser vi alla fram mot lite vila och påfyllning av energi. Och det oavsett hur kul och intressant det är att jobba med det vi gör. Men nu har det blivit dags för semester. 


Semesterstängt på kansliet och i projekt Sällsynt mitt i livet

Riksförbundet Sällsynta diagnosers kansli:
Vi stänger från måndag den 11 juli och öppnar igen måndag den 8 augusti. 

Projektgruppen i Sällsynt mitt i livet (SMIL):
Vi är tillbaka i arbete en vecka senare, från måndag den 15 augusti. 




Strandbesök med melon kanske väntar?
Foto: Photo by Scott Webb on Unsplash


Anmäl ditt intresse för höstens samtalsträffar

Under tiden vi i SMIL har semester, kan du givetvis mejla din intresseanmälan för att delta i höstens samtalsträffar. I Umeå, Linköping eller Stockholm. 

Eller om du har frågor om träffarna, kontakta mig:

Mejla till: erica.lundstrom@sallsyntadiagnoser.se



Vi i projektgruppen
hoppas att du får en fin sommar 
– med så mycket sol du önskar, 
med ljuvliga sommarregn och 
kanske något häftigt åskoväder? 

Ta hand om dig så ses/hörs vi i augusti! 

/Karin, Emma och Erica




Inga kommentarer: